GYIK – Gyakran ismételt kérdések

A pontrendszerrel, szállítással, termék feltöltéssel kapcsolatos leggyakoribb kérdésekre találod itt a válaszokat.

Ha a kérdésedre nem találsz választ a GYIK-ben, akkor nyugodtan lépj velünk kapcsolatba a Kapcsolat oldalon keresztül.

Mikor kapom meg a pontjaimat?

Amint valaki happolja a termékedet, a pontjaid autómatikusan jóváíródnak.
Extra pontokara is szert tehetsz, amik azonnal jóváírodnak, ha teljesíted a feltételeket. A pontszerzésről bővebben a Hogyan szerezz pontokat oldalon olvashatsz.

Nincs elég pontom egy ruha happolásához, mit tegyek?

Ha nincs elég pontod, akkor tudsz pontot vásárolni vagy egyéb módon pontokat szerezni. A pontszerzésről bővebben a Hogyan szerezz pontokat oldalon olvashatsz.

Van időkorlátja a pontok beváltásának?

Nincs.

A pontok készpénzre válthatóak? 

Nem.

Hogy működik a postázás, a termék átvétele?

Általános szabály, hogy a vásárlónak ingyen legyen a termék megszerzése, ezért mindig az eladónak kell gondoskodnia a termék eljuttatásáról, így annak költsége is az eladót terheli.
Cserébe, ha te happolsz valamit az oldalon, neked is teljesen ingyen lesz a szállítás.
Egy termék happolását követően email értesítést kaptok, ebben láthatjátok egymás elérhetőségét. Ha meg tudjátok oldani a személyes találkozót, annak örülünk, de ha a happoló szállítást kér azt teljesíteni kötelező. Alternatíva lehet még a csomagautomata, amivel csökkenteni lehet a postaköltséget.

Milyen terméket tudok feltölteni az oldalra? 

Olyan ruhát, kiegészítőt, amelyek jó állapotúak, amiket még Te is szívesen viselnél, de már nincs rá szükséged, vagy egyszerűen egy újra cserélnéd. Lehet teljesen új, címkés vagy többször használt is, a lényeg, hogy ne legyen ütött-kopott, lyukas. Kérjük tiszteld meg a többi felhasználót azzal, hogy csak olyan állapotú darabot töltesz fel, amivel te is elégedett lennél, ha ilyet kapnál.

Hogyan tudok terméket feltölteni? 

Regisztrálj az oldalon, majd sikeres bejelentkezést követően kattints a Termék feltöltése menüpontra.

Törölve lett a hirdetésem. Miért? 

A hirdetésed törlésének több oka is lehet. Ezek, például: 
– Nem saját képet használtál.
– A feltöltött darab rossz állapotú.
– A hirdetésed egyszerre több terméket tartalmaz.

Hogyan jelezhetem, ha egy gyanús terméket látok az oldalon?

A ReGardrób felelősségteljes közösség, ezért, ha azt feltételezed, hogy az egyik felhasználó megszegi az oldal bármely szabályzatát, például reklámfotót, illegális képet használ, kérlek, jelezd felénk a kapcsolat oldalon.

Hogyan működik az aukció? 

Termékfeltöltésnél ki tudod választani, hogy fix áras vagy aukciós terméket szeretnél feltölteni. Aukció során magasabb pontszámot tudsz egy termékért bezsebelni, amennyiben érkezik rá érvényes licit. Az licitálás 3 napig tart, és ha nem érkezik érvényes licit, akkor automatikusan fix áras termék lesz belőle.